Posted by Unknown On 1/21/2013
Gümüş Sörfçü
Selamün Aleyküm Arkadaşlar , Kendimin De Beğenerek İzlediğim Bir Film Serisi Olan Fantastik Dörtlü Gümüş Sörfçünün Yükselişi Adlı Filmini İzlemiştim. Sizlerinde İzlemesini Çok İstedim . Ve Paylaşma İsteği Duydum. Buyrun HD Kalitesiyle İzleyin. : )
Eğer Videonun Sahibi Videoyu Kaldırtmak İsterlerse Hemen Kaldırabilirim. Telif Hakkı Sahibi İstemedikçe Videoyu İzleyebilirsiniz.

Sitemde  5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve T.C.K`ın 125. Maddesine göre Hareket Etmekteyimdir. Ve ''Ekle-Kaldır'' Prensibini Benimsemişimdir.
İyi Seyiler Dilerim Arkadaşlar.

2 yorum:

  1. Ben Bu Filmi İzlemiştim Gerçekten Çok Güzel Bir Film...Arkadaşlar Hepinizin İzlemesini İsterim !

    YanıtlaSil
  2. Evet. Bende İzledim. Arkadaşlarımın İzlemesi için Sürekli Yenilerini Koyacağım.

    YanıtlaSil