Posted by Unknown On 1/17/2013
hand rose icon
RahmetLe Anıyoruz.
Selamün Aleyküm Arkadaşlar,
Az Önce Öğrendiğim ve Sosyal Medyadan ve Haberlerimden Gördüğüm Habere Göre Birand Öldü. Adamı Severdim. Bazıları Terörist Olarak Tanımladılar. Fakat Ben Onu Terörist Olarak Hiç Görmedim. Haberlerini Gülerek İzlerdim. Hiç Bir Gazetecinin Ulaşamadıkları ile Abdullah Öcalan ile vs. Pek Çok İnsan ile Özel Ropörtaj Yaptı. Onu Severdim. 9 Aralık 1941 De Doğdu. Kendisi Erken Doğumla Bir Tiyatro'da Doğdu. 2 Kardeşti. Annesi Onu Yıkamak için Sobayı Yaktı ve Suyu Isıtırken Yanlışlıkla Annesi Ayağını Yaktı. Hayatı Boyunca Hep Aksayarak Yürüdü. Güzel Okullarda Güzel Eğitimler Gördü. Profesyonel Gazetecilik Yaptı .
En Son Kanal D'de Haber SpikerLiği Yapmaya Başladı.
Ve Kara Gün , Bugün 17 Ocak 2013. O Öldü. Allah'tan Rahmet Diliyorum. Şu Bağlantım Altına Yazılacak Her Yoruma Saygım Vardır.

0 Yorum Yazildi.:

Yorum Gönder