Posted by Unknown On 1/22/2013
Yenilik Şarttır.
Selamün Aleyküm Arkadaşlar,
5 Dakika Bu Yazıyı Yazıp Yatıcam. Saat Sabahın 05:15'i Mağlum Uykum Bastırmaya Başladı. Hemen Anlatıma Geçmek İstiyorum. Sitemizi Çıplak Gözle Bile Net Görebilirsiniz Ki Tamamen Değiştirdim : )
Bir Saat Falandır Bunla Uğraştım. Fakat Tasarımı Biraz Geçte Olsa Buldum ve Türkçeleştirdim. Tek Sorunum Türkçe Karakter Sorunu . Bunu Da Yakında Çözeceğim. Konu Başlıkları İngiliz Alfabesiyle Yani -ı -ö -ü -ş vs. harfler yok . Yan Menüyü Değiştirdim ve Sade Bir Menü Yaptım. Alt Taraf Tamamen Gitmiş Vaziyette. Aşağı indirin Sayfayı Net Göreceksiniz : )
Yeni Slider Ekledim 4 Sayfalık. Oraya Da Ekleyecem 3-5 Şey.
Neyse Ben Lafı Fazla Uzatmıcam Gitcem Yatcam.
Görüşlerinizi Yorum Olarak Atabilirsiniz.

0 Yorum Yazildi.:

Yorum Gönder