Posted by Unknown On 1/19/2013
Hızlanma Vakti.
Selamün Aleyküm Arkadaşlar,
Bugün Üyesi Bulunduğum Bir Grupta Bir Arkadaş ''Wise Care 365'' Programını Yayınlamış. Bende İndirdim. Ve Bilgisayarıma Kurdum. Yararını Gördüm. Size De Tavsiye Etmekteyim. Ve Sınırsız Kullanım için Size Bir Dosya Hazırladım. Dosyayı İndirdikten Sonra Herşey içinde Yazıyor Merak Etmeyin.Programı Bir Dosya Paylaşım Sitesinde Buldum ve Sizinle Paylaşmaya Karar Verdim. Gerçekten Süper Bir Program Ben Kendi Bilgisayarımda Kullanmaya Bugün Başladım. Büyük Etkisini Gördüm. Bilgisayar Uçuyor Hacı :))
Hadi Hemen İndir Sende Yaşa Keyfi | Biraz Reklam Gibi Mi Oldu :)

1-Bilgisayarınızı Hızlandırır.
2-Gereksiz Dosyaları Siler.
3-Bilgisayar Açılışını Hızlandırır.
4-Sistem Dosyalarını Birleştirir.
5-Türkçe ve Pek Çok Dilde Kullanım.
6-Tema Değiştirme.
7-Profesyonel Şifre Oluşturma.

Bunları Kısaca Yazdım. Buyrun İndirin Ne Kadar Yararlıymış Sizde Görün.
Rar Şifresi : gencusta | Bütün Dosyaların Her Zaman Budur...


0 Yorum Yazildi.:

Yorum Gönder