Posted by Unknown On 1/17/2013
WordPress Logo
Selamün Aleyküm  Arkadaşlar,
Biliyorsunuz Artık Herkesin Bir Sitesi Var Artık. Bu Da Alan Adlarının Fiyatını Adeta Uçuruyor.Çok Eski Kullancılarda ve Yeni Kullanıcılarda Var. WebSitesi Deyince Çok Heyecanlananlarda Yok Değil.Ben WordPress'e Geçmeden Önce Bir Anımı Anlatmak istiyorum. Kısa Birşey Çok ta Uzun Sayılmaz. Ben Hep İnternette Gezerken Her Zaman Beni Görenler Ne Yaptığıma Anlam Veremezler ve Bana Hep ''Bu Ne?'' Derler. Bende ''Web Sitem'' Derim. Onlarda ''Vay, Helal Olsun Kankama , Web Sitesi Varmış , Bana Da Kursana'' vs. Gibi Cümlelerle Onlarda WebSite Kurmak İster. Bende Hiç İstemediğim için ''Para  ver Kurayım!'' Derim. O Da Bana ''Yürü Git!'' Der.  Şu ana Kadar 3-4 Kişiye Web Site Kurmuşluğum Var. Biri İnternet Cafe için , Biri Bir İş Yeri için , 2 Tanesi de Arkadaşlarım için. Neyse Bu Hikayemin Anlatmamın Nedeni Şu ;
WordPress Logo
-İnsanlar Artık İnternete Atılmak , Kendi Web Sitelerini Kurmak İstiyorlar . Bende Onlara WordPress'i Tavsiye Etmek İstiyorum. Açık Kaynak Kodlu Olmasından Dolayı Dileyen Herkes WordPress'i Geliştirebilir.
Bu Yüzden Yeni Web Sitesi Kurucaksanız , Kendi Yazılarıınızı , Resimlerinizi , Videolarınızı Paylaşcaksanız Size Tavsiyem ''WordPress'' ile Tanışmaktır.
GoogLe Amcaya ''WordPress'' Yazınca Zaten Resmi Web Sitesi ve Türkçe Yardım Amaçlı Kurulmuş Web Siteleri ile Karşılacaksınız.
Benden Bu Kadar. Eğer Bu işi Yapacaksanız Ben Size Yardım Edebilirim.
Bana Ulaşın Bölümüden Bana Ulaşın... : D

0 Yorum Yazildi.:

Yorum Gönder