Posted by Unknown On 1/18/2013
Selamün Aleyküm Arkadaşlar,
facebook icon
Facebook
Bugün Bir İlki Yapıcam . Artık Her Hafta Bunu Yapıcam. Bir Web Sitesi Hakkındaki Görüşlerimi Makale Olarak Yazıcam.
Facebook Hakkımda Bildiğim Herşeyi Anlatıcam ;

Facebook 2004 Yılında Üniversite Öğrencisi Olan Mark Tarafından Sadece Harvard Universitesi için Kuruldu. Sonradan Yavaş Yavaş Büyüdü. Bir Yılda Tam Bir Milyon Üyeye Sahip Oldu. Sonra Mark Yetinmedi Daha Çok İstedi ve Siteyi Yavaş Yavaş Büyüttü. Şu An Dünyanın En Çok Ziyaret Edilen 2. Sitesi . Birincisi Tabi Ki De GOOGLE Amca'dır. Neyse Bu Adamın Gözünü Para Hırsı Bürümüş Olsun Yıl Olmuş Size 2013 . Bak Nerden Nereye . Şu An Tam Bir Milyar Üyeden Fazla Kullanıcısı Var. Allah Bilir , Herkes En Az 2-3 Facebook Hesabı Vardırda İstatistikler Yanlıştır. Bu Gerçek Benim Şahsem Kullanmadığım 6 Tane Hesabım Daha Var. Hiç Yalan Değil. Samimi Söylüyorum . Yani İnsan Biraz Düşününce Bu Mantıklı Geliyor. Gerçekte Facebook'un Bir Milyar Üyesi Yok. Bu Benim Görüşüm Ama Sizinkisi Nedir Bilmem ! Hem Buraya Makale Yazmak Hemde Arkadaşa Facebook'tan Mesaj Yazmak Ne Zor : ) Tavsiye Etmiyorum Size. Neyse Sadede Gelmek İstiyorum ve Birkaç Çarpıcı Açıklama Yapmak İstiyorum ;
facebook icon
Facebook
-Facebook Tüm Mesajlarınızı Kaydeder ve Siz Bunları Silemezsiniz.
-FacebookLa Aranızı İyi Tutun , Hemen Yasaklanırsınız. Hiç Affı Yok . Ben 1.5 Aydır Yasaklandım. Yasaklanma Sebebim ''Neymiş ; Çok Fazla Spam Yapıyormuşum(!) İşi Gücü Bitti Benle Uğraşıyor''
-Siz Siz Olun Facebook'Ta Paylaştıklarınıza Dikkat Edin. Benden Uyarı. Bizim Hocamız Vardı , Ama Hoca Da Hoca Adam Kitap Kurdu , Nerde Zaman Bulsa Hup Açıp Okuyor , Zeka Fışkırıyordu Mübarek . Anlatıyordu işte Facebook'ta Yazdıklarınıza Dikkat Edin , Sonradan Ünlü Biri Olursanız Paylaştığınız Resim & Video Vs. Tarafınızın Aleyhine Kullanılır.
[Çok Mu Uzun Oldu Ne?]
Neyse Lafı Uzatmadan Söylüyorum : ''Akıllı Ol , Facebook Seni Alır Ayağının Altına : D''

2 yorum:

  1. Bravo Kardeş Beğendim Gerçekten Çok Doğru .. :)

    YanıtlaSil
  2. Doğrular Bunlar Arkadaşım. Benim İstediğim Oyunlara Gelmemenizdir.

    YanıtlaSil