Posted by Unknown On 1/18/2013
Avni Mutlu Bey Amca
Selamün Aleyküm Arkadaşlar,
Milliyet Gazetesinin İnternet Sayfasında Gezerken Bir Başlık Gördüm ''Kar Yağınca Takipçisi 100 Bin Arttı'' Diye. Fotoğraf Olarak Ta İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu  : ) . Eğer Ki İstanbul'da Oturuyorsanız Nedenini Ben Açıklamadan Bilmeniz Gerekir. Vaktiyle İstanbul'da 2-3 Günlüğüne Kar Tatili Olmuştu. Neyse O Arada Herkes Diyordu ''Okullar Tatil Olsun!'' . Bende Diyordum , Hiç Gidesim Yoktu. Neyse Akşam Haberleri Açtım Baktım Avni Mutlu Açıklama Yapıyor ''Yarın Okul Var , Gidin!'' Ben Sinirlenmiştim. Sonra Sabah Kalktım , Ben ve Kardeşim Yola Çıktık. Tam Sokağın Başını Dönerken Bir Adam Allah Razı Olsun Dedi Ki : ''Nereye Gidiyorsunuz?''
-Okula Gidiyoruz Amca , Dedik. O Da Aynen ;
-Bugün Okul Yok , Tatil , Gece Tatil Edildi. Ben ve Kardeşim Bir An İnanmadık . Sonra Ben İnandım ama Kardeşim İnanmadı. Dedim ''Gel , Oğlum Eve Gidek Okuldan Kurtulduk, Ama Nafile Dinlemiyo Ki Taş Kafa. Ben eve , O Okula Gitti. Sonra Yarım Saat Geçer Geçmez Zil Çaldı : ) . Bizim Evin Zili Çaldı Okulun Değil. : ) Baktım Ki Kardeşim Geldi. Ve Yüzü Asık . Dedim N'oldu ?
-Ya Boşu Boşuna Okula Gittik , Kahretsin.
Bende Tabii Fırsat Bu Fırsat Geçtim Dalgamı Oh Dedim Geçmiş Girsin :)
En Çok Avni Mutlu'ya Sinir Olmuştum, Sabahın Köründe Kaldırtıyor Okula Gidiyoz , Sonra Neymiş Efendim Gece Saat 00:01'De Mi Ne . O Zaman Okul Yok Diyor. : )
Güzel Bir Anı ve Çarşamba & Perşembe Okula Gitmedik . Tatildi : )
Keşke Gene Kar Yağsa Ne Güzel Olur İstanbul için. [ Öğrenciler için Geçerli , Çalışanlara Allah O Zamanda Yardım Etsin. ]
Benden Bu Kadar Diyecek Birşeyiniz Varsa Aşağıya İndirin Yorum Atın : )

2 yorum: