Posted by Unknown On 1/18/2013
PadLock icon
Güvenli Yazılım
Selamün Aleyküm Arkadaşlar,
Önce Önlemi Alayım : Hiçbir Şekilde Paylaşılamaz Konu Bana Aittir. Sitedekilerin Hepsi Bana Ait Ama Neyse...
Bugün Kü Konumda Nadir Bulabiliceğiniz Bir Program'ı Download Linki ile Beraber Vereceğim. Bu Program Sayesinde Aklınıza Gelen , Gelmeyen Bütün Sitelere Özgürce ve Rahat Girebiliceksiniz. Not : Hiçbir Konum Benden İzinsiz Paylaşılamaz.
Neyse Hemen Konuma Geri Döneyim , Ne Diyodum ;
-Bu Program Bütün Yasaklı Siteler Giriyor.
-Sadece Firefox Yüklü Olsun Yeter . Firefox Download
-İnternet Bağlantısı : )
#Bunlar Varsa Yaşadınız. : )

Önce Programımızı İndiriyoruz. | Kusura Bakmayın Video Çekemiyorum Netim Çok Yavaş :S
İndirmek için Tıkla | Virüs Total için Tıkla
İndirdikten Sonra Programı Yeni Bir Klasöre Kuruyoruz.
Kurduktan Sonra Zaten Otomatik Açılıyor Açılmıyorsa Siz Exe'sine Tıklayın ve Açılsın.
Ardından Start'a Basın. Ayarlar Bölümünden Yani İngilizce Olduğundan Settings Yazar Oradan Türkçe Yapabilirsiniz. Ben Devam Edeyim : )
Programı Başlattıktan Saniyeler Sonra Firefox'ta Bir Pencere Açılıcak O Pencereye Gidiceğiniz Sitenin Adresini Yazın Hemen Gider Valla.
Kesinlikle Çalışıyor %100 Denendi. Ben Kullanıyom Ya :)
#İyi Günler Dilerim

0 Yorum Yazildi.:

Yorum Gönder