Posted by Unknown On 1/16/2013
Downloads 1 icon
Download Manager
Downloads 2 icon
Hızlı İndirme Hizmeti
Selamün Aleyküm Arkadaşlar,
Kendim De Kullandığım Bir Program Olan Kısa Tabirle IDM
[ internet download manager ]
Gerçekten Güzel Bir Oto Download Programı. Kesinlikle Her Bilgisayarda Bulunması Gerekiyor. Benim Bilgisayarımda Şahsen Var. Özellikleri Gayet Güzel ve Kullanımı Çok Basit Bir Programdır.
Örneğin ;
-YouTube'dan Bir Şarkı Dinlediniz Hadi VEVO Şarkılarından Olsun , Bunu İndirmek Biraz Zor Fakat İDM ile Çok Kolay Videonun Sağ Üst Köşesinde Beliren ''İDM İle İndirilsin Mi?'' Butonuna Bastığınızda Zaten İndirmek için Sizden İzin İsteyecektir.
-Hızlıdır.
-Kullanımı Basit ve Gayet Kullanışlıdır.
-Ücretlidir. Fakat Ben CrackLadım : ) Sınırsız Şu An ...
Benim Diyeceklerim Bu Kadar İndirmek İsteyen Arkadaşlar için Buyrun Link :


0 Yorum Yazildi.:

Yorum Gönder